Vymaluj si sám
První zadání nás směrovalo k tvorbě obsahu pro Facebook a Instagram. Na meetingu jsme se ale pídili po bližších informacích, abychom zjistili, co projekt opravdu potřebuje, jak probíhá nákupní proces a jací lidé produkt nakupují. Produkt spočívá v malování obrazů podle čísel. Zákazníci si vyberou motiv nebo si nechají zpracovat obraz z vlastní fotografie a ten si pak sami vymalují. Tento druh produktu je v Česku i zahraničí čím dál populárnější, ale nemá ještě dost silné povědomí. Klientovi skvěle fungovaly PPC kampaně, které postupně rozšiřoval do dalších zemí. Výkon byl ale limitován objemem vyhledávání a tak bylo potřeba zvýšit povědomí o firmě a produktové kategorii jako takové.
Díky segmentaci jsme definovali 3 základní zákaznické segmenty, které měly různé motivace k nákupu i různé preference. Pro každý segment jsme vytvořili samostatné sdělení, které určovalo, jaký obsah budeme tvořit. S jednotlivými segmenty jsme komunikovali různými kanály a kromě Facebooku a Instagramu jsme zapojili také TikTok a influencery jak v Česku, tak na zahraničních trzích. Klíčové výhody oproti konkurenci byly kvalita produktu, rychlost dodání a škála barev, které jsme komunikovali v kombinaci s unikátním sdělením a prvky rozpoznatelnosti.
Výsledkem byla ucelená komunikační strategie, která získávala nové potenciální zákazníky, podporovala výkon PPC kampaní, posilovala rozpoznatelnost a odlišení od konkurence. Naše hlavní zbraně byly konzistentní komunikace, synergie online kanálů a atraktivní obsah z vlastní dílny přizpůsobený jednotlivým segmentům.
Task
Zvýšit povědomí o produktu a značce pro podporu akvizice zákazníků.
Marketing je komplexní disciplína. Dokážeme vám pomoct s tvorbou strategie, udržet správný směr i denodenní dřinou. Pokud pořebujete pomoc, rádi vás poznáme.