Na základě vaší marketingové strategie a cílů vybereme kanály, vytvoříme obsah a budeme komunikovat s vašimi zákazníky. Zvládáme PPC kampaně, správu sociálních sítí, mailing i influencery.
Vytvoříme komunikační infrastrukturu včetně založení účtů, nastavení kódů a reportovacího systému, abyste měli přehled o vašich financích a my dostatek dat pro optimalizaci.
O online marketingu je potřeba uvažovat jako o celku, nebýt fixovaný na jednotlivé kanály nebo dílčí metriky. Každý kanál má totiž svou roli a jeho přínos nemusí být na první pohled zřejmý. Proto je důležité vždy začít tvorbou marketingové strategie, ze které vychází všechny aktivity (nejen) v rámci online marketingu. Pokud strategii nemáte nebo si nejste jistí, jestli je správná, můžeme na ni společně mrknout. Tak jako tak si přečtěte náš článek, pomůže vám si udělat lepší obrázek.
Stejně jako nenaučíte rybu šplhat na strom, tak například Facebook nebo Instagram nemusí přinášet přímé konverze, ale mohou být zdrojem nových návštěvníků. Ti pak nakoupí třeba skrz PPC kampaně. Cílem tedy je vytvořit efektivní komunikační mix propojením jednotlivých kanálů.
Nemůžeme vám slíbit okamžitý úspěch, raketový růst tržeb ani tisíce nových zákazníků. S vaším časem a penězi však budeme nakládat podle nejlepšího vědomí a svědomí tak, abychom došli ke stanoveným cílům.
Než se pustíme do práce, musíme znát vaši marketingovou strategii (link). Jen tak můžeme určit cíle komunikace, role jednotlivých kanálů, sledované metriky a zvolit správný obsah (link). Pokud marketingovou strategii nemáte, je dost možné, že všechna práce přijde vniveč, ale i s tím vám můžeme pomoct (link).
Na základě vaší strategie pak vytvoříme plán útoku a stanovíme, které segmenty oslovíme a co jim sdělíme.
A jdeme do akce! Převezmeme přístupy k vašim kanálům, zkontrolujeme, jestli všechno hraje hraje od webu přes sociální sítě, PPC účty, nastavení kódů, zkrátka propojení celé online infrastruktury. Co nehraje, naladíme a napojíme do Google Data Studia, abychom měli všichni vždy přístup k datům v reálném čase.
Než spustíme kampaně, analyzujeme vaše předešlé aktivity v rámci online marketingu a získáme data pro další rozhodování. Pak už si to musíme vysedět, nastavit kampaně, optimalizovat je a o všem vás informovat formou pravidelných reportů s návrhy dalších kroků.
Máme rádi komplexní marketingové projekty a pokud potřebujete pomoc zkušeného týmu, rádi s vámi probereme možnosti.