5 strategických otázek
pro marketing.

Až 80 % marketérů na tyto otázky neumí odpovědět.

Závěry z těchto otázek mají ale zásadní vliv na marketingovou strategii a dosahování cílů.

Co se dozvíte

... a budete moci okamžitě využít

Jestli máte správný pohled na konkurenci.

Nebo jestli neumíte využít potenciál a čelit možným hrozbám.

Jestli umíte správně definovat vaši pozici.

Nebo jestli nepadáte do bezvýznamnosti.

Jestli umíte najít zákazníky s potenciálem.

Nebo plýtváte penězi tam, kde byste neměli.

Jestli víte, jakou roli v marketingu hrají vaše kanály.

Nebo jestli v nich utápíte peníze zbůhdarma.

Dokument s otázkami a strategickými tipy čeká, jste připraveni?

    Od srdíčka

    Jak hodnotí náš strategický rozhled klienti

    Velký rebranding

    „Dva Mluvčí nám vytrhli trn z paty, kdy jsme stáli před spuštěním velkého rebrandingového projektu s obrovskými náklady a neměli definovanou komunikační strategii.“

    Jakub Kučera

    Flagranti

    Nejdříve diagnóza, potom strategie

    „Oba Mluvčí jsou velmi pozornými a chápavými posluchači, kteří se doopravdy snaží nejdříve navnímat to, o čem náš byznys je a teprve pak vymýšlejí strategii...“

    Filip Klíma

    Zahradní centrum Pod kloboukem

    Komplexní myšlení a přesah

    „Na spolupráci s agenturou Dva Mluvčí jsme ve 4Ever ocenili hlavně komplexnost myšlení, hluboké znalosti a také přesah do jednotlivých oborů marketingu.“

    Ivan Macháček

    4Ever bikes

    Silní, zkušení, komplexní.

    „Pro značku WOclub jsme hledali silného a zkušeného partnera, se kterým bychom řešili kompletní marketingovou strategii. Našli jsme Dva Mluvčí!”

    Petr Krakowczyk

    WOclub

    Workshop, plán a realizace.

    „Dva Mluvčí nás novým projektem provedli skrze workshop a následně zpracovali myšlenky, které jsme neuměli formulovat. Díky nim jsme vytvořili komunikační koncept, plán a byli schopni všechno úspěšně realizovat.”

    Pavel Malatinský

    OneHouse

    Co pro klienty děláme

    a proč si nás

    obvykle vybírají.

    Náš přínost spočívá v kombinaci strategických konzultací, správě a optimalizaci marketingových a komunikačních kanálů a tvorbě originálního a atraktivního obsahu. Cílem našich projektů je posilování značek a jejich růst. Nejvíce ze spolupráce s námi těží středně velké firmy s důrazem na budování značky a komplexní online komunikací.

    Klienti si nás obvykle vybírají právě pro naše zkušenosti z klíčových oblastí marketingu a oceňují tak přesah a zkušenosti z rozmanitých typů projektů. Náš přístup k marketingu přináší zájem o poznání firmy a značky v samotném jádru, správně nastavené strategie, jasně formulovanému zadání a detailně naplánované exekutivy.

    Potřebujete pomoct s marketingem?
    Napište nám.

    Používáme cookies, abychom z online marketingu vytěžili co se dá. A vy byste měli udělat to samé! O cookies