Závěry z těchto otázek mají ale zásadní vliv na marketingovou strategii a dosahování cílů.
Jestli máte správný pohled na konkurenci.
Nebo jestli neumíte využít potenciál a čelit možným hrozbám.
Jestli umíte správně definovat vaši pozici.
Nebo jestli nepadáte do bezvýznamnosti.
Jestli umíte najít zákazníky s potenciálem.
Nebo plýtváte penězi tam, kde byste neměli.
Jestli víte, jakou roli v marketingu hrají vaše kanály.
Nebo jestli v nich utápíte peníze zbůhdarma.
a proč si nás
obvykle vybírají.
Náš přínost spočívá v kombinaci strategických konzultací, správě a optimalizaci marketingových a komunikačních kanálů a tvorbě originálního a atraktivního obsahu. Cílem našich projektů je posilování značek a jejich růst. Nejvíce ze spolupráce s námi těží středně velké firmy s důrazem na budování značky a komplexní online komunikací.
Klienti si nás obvykle vybírají právě pro naše zkušenosti z klíčových oblastí marketingu a oceňují tak přesah a zkušenosti z rozmanitých typů projektů. Náš přístup k marketingu přináší zájem o poznání firmy a značky v samotném jádru, správně nastavené strategie, jasně formulovanému zadání a detailně naplánované exekutivy.