Aktuálně nemáme prostor pro úplné nováčky. Hledáme člověka, který už má praxi v online marketingu, umí sestavit plán komunikace, vytvořit kampaně, optimalizovat je a vést projekty ke splnění cílů.
Long story short, náš nový Mluvčí bude používat Facebook, Instagram, Google a Sklik, aby získal našim klientům více zákazníků, zvýšil povědomí o značce nebo pomohl uvést produkt na trh.
Máme malý, ale sehraný tým. Děláme komplexní online marketing – tvoříme strategie, spravujeme kampaně, fotíme a točíme. Dáváme lidem dost prostoru pro realizaci vlastních nápadů.
Držíme při sobě, pomáháme si, učíme se a umíme zaplatit za dobrou práci.
PPC strategie
Stanovit cíl, určit kanály a rozpočty
Znalost PPC systémů
Google Ads, Sklik, Facebook
Správa PPC
Nastavení, pravidelná optimalizace
Kupecké počty
PNO, marže, náklady, zisk
Analytika
Čtení a interpretace dat, reporting
Looker
Znalost prostředí, schopnost spravovat reporty a napojení
Technická správa
Nastavení konverzních kódů, správa účtů
Plánování a organizace
Práce s media plánem, zadávání úkolů, dodržování termínů
Místo v pěkném kanclu
A navíc v centru
Podnikatelské prostředí
Vliv na chod firmy, inovace i odměnu
Odměna za dobrou práci
Daří se klientům, daří se i tobě
Růstový mindset
Prostor pro učení, chyby i experiment
Pomůžeme ti s rozvojem
Jak osobním, tak pracovním
Dobře dostupné kanceláře
Tramvají, autem i pěšo
Práce v dobrém týmu
Nejsme kokoti. Ani jeden z nás.
Skvělé kafe
Pijeme výběrový filtr
Chceme doplnit naše řady člověkem, který umí přemýšlet, neuspokojí se s prvním nejjednodušším řešením a umí se podívat pod pokličku. Hledáme toho, kdo ovládne PPC systémy, je pečlivý, zvládá improvizaci a umí se na věci dívat v širším kontextu.
Chceme mezi nás člověka, který zapadne. Zvládá dobře vlastní ego, umí přijímat zpětnou vazbu, je pro něj důležitý vlastní rozvoj a stejně tak rád pomáhá lidem kolem sebe. Člověka, který se nebojí uznat chybu, poučit se z ní a drobné nedostatky nezametá pod koberec, ale postaví se k nim čelem.
Jsme malý tým marketingových stratégů a specialistů. Zaměřujeme se především na komunikaci, přičemž klademe hodně velký důraz na smysluplnou marketingovou (bullshit free) strategii. Špetku talentu kombinujeme zkušenostmi z praxe i formálním vzděláním.