Online marketing v MotoZemi
V MotoZemi žijeme asi rok, staráme se o online marketingovou komunikaci, foto a video produkci a správu marketingových kampaní.
Jak jsme postupovali?Co jsme udělali pro zvýšení tržeb ze sociálních sítí?
Marketingová strategie
Analýza současného stavu, formulace cílů a výzev, určení zákaznických segmentů, definice positioningu a konkurenčních výhod, sestavení online marketingového mixu.
StrategieOnline marketing
Stanovení témat komunikace, plánování, tvorba a distribuce obsahu, správa reklamních kampaní, community management, analýza dat, úspěšné plnění přísného PNO (last click, GA).
DigitalFoto a video produkce
Kreativa, organizace, zajištění lokality i modelů, realizace, střih, postprodukce, voice overy, grafika, efekty atd. v různých formátech pro jednotlivé marketingové kanály.
ProdukceObsahový marketing, reklama a community management
Od marketingové strategie k obsahu
a komunikaci na sociálních sítích
Poznali jsme zákazníky, zjistili, co je zajímá a jak je přivést k nákupu, abychom vytvořili originální foto a video obsah. Na Facebooku a Instagramu jsme pak například pomáhali zákazníkům s výběrem, vysvětlovali výhody produktů a představovali personál MotoZemě. Ve výsledcích komunikace na sociálních sítích jsme konkurenci ujeli na míle daleko, jak můžete vidět ve srovnání níže.
80K
shlédnutí
Zisková Facebook a Instagram reklama (nejen) díky videím
Reklamní kampaně jsme postavili hlavně na vlastních videích. V těch jsme ukazovali produkty, radili, jak vybrat nebo nechali influencera projet prodejnu na motorce. Ve výsledku jsme dlouhodobě plnili přísné PNO počítané z dat z Google Analytics. Podle Facebooku pak byly výsledky ještě lepší – do 7 dní po kliknutí na tuto reklamu například nakoupilo skoro 400 lidí a cena za nákup se pohybovala často jen v desítkách Kč.
390
nákupů
Práce s komunitou pomohla reklamním kampaním
Pomocí atraktivního obsahu a reklam jsme na Facebooku a Instragramu oslovili stovky tisíc motorkářů. Ti nám pak lajkovali, komentovali, sdíleli příspěvky a posílali fotky z jejich zážitků na motorkách, klidně po tisících jako u příspěvku níže. Když lidé projeví takový zájem, dost možná budou také ochotni nakupovat. A oni byli. Cílení na engagement se ukázalo jako účinná taktika a péče o komunitu nakonec přinášela tržby.
Když si to shrneme, tak cesta k úspěchu začala sestavením marketingové strategie a pokračovala přes tvorbu pestrého a atraktivního foto a video obsahu. Hnací motor pak byly správně nastavené reklamní kampaně, testování kreativ a práce s komunitou.
Tohle je konec, teď už jen mrkněte na srovnání s konkurencí a ozvěte se nám, jestli chcete podobně rozjet i váš projekt.
2000
komentářů