Marrko Core dosáhl 16× vyšších tržeb díky strategii a kampaním v Google Ads a Metě

Našemu klientovi Marrko Core jsme už za 3 měsíce práce zvedli tržby o 232 % a snížili PNO o 20 %.

Jak jsme postupovali?
Marrko

Strategie, online marketingové kampaně, grafika a video

Zpracovali jsme novou online marketingovou strategii, efektivní online marketingové kampaně, atraktivní videa a grafiku. Dost nám pomohla také důvěra klienta a odvaha, když nám dal rozpočty v řádu tisíců korun denně.

Na první pohled clickbaitový 16násobek tržeb platí, když srovnáme meziroční tržby za květen. Vyšší byly samozřejmě také investice do kreditu, ale výsledné PNO se nám povedlo zlepšit o 25 procentních bodů.

Kde byly hlavní problémy?

Před převzetím klienta trápily dlouhodobě nízké tržby a slabá kontrola nad online kampaněmi.

Dále jsme zjistili, že byly špatně nastavené měřící kódy, v kampaních bylo spoustu chyb od cílení až po kreativy a celkově v reklamních účtech panoval chaos.

Kvůli tomu byly výsledky daleko za potenciálem.

Představení klienta

Marrko Core je cvičební pomůcka, se kterou posílíte celé tělo a primárně pak střed těla. Pomáhá při bolestech po zranění, prevenci úrazů a zlepšení celkové fyzické kondice.

Marrko Core Marrko Core

Začali jsme od marketingové strategie

Našim klíčovým segmentem jsou lidé, které dlouhodobě trápí bolest zad a krční páteře. Příčinou je nejčastěji úraz nebo sedavé zaměstnání. Hlavní konkurenční výhodou je jednoduchost a vysoká efektivita cvičení v pohodlí domova. Stačí 5-10 minut denně a výsledky se dostaví co nevidět.

Produkt je jediný na trhu, opravdu! Existují různé substituty, ale žádný stejný produkt. A to je solidní základ pro účinnou marketingovou strategii.

Online marketing: PPC, SEO a Meta kampaně

Před spuštěním kampaní jsme analyzovali historická data z webu, Google Ads a Facebookových kampaní. Kvůli chybám v nastavení měření jsme moc dat neměli, ale člověk musí pracovat s tím, co má žejo. Dále jsme poznávali chování zákazníků pomocí analýzy klíčových slov. Zjistili jsme, co lidé hledají, jaké řeší problémy, co zadávají do vyhledávačů.

Naši analýzu pak doplnil klient vlastními cennými insighty, takže jsme ve výsledku měli dost dat pro tvorbu kampaní. Získaná data jsme pak propsali do tvorby online marketingové komunikační strategie. Pracujeme primárně s Google Ads, kde stavíme jak na {# PerformanceMax kampaních, tak na klasických vyhledávačkách, #} produktových reklamách, YouTube kampaních a bannerových kampaních. Výsledky analýzy klíčových slov a klíčové benefity jsme pak použili při copywritingu – textaci kampaní.

Marrko Core

Dalším zdrojem dat konkrétně vyhledávacích dotazů jsou DSA kampaně, kterými máme stále větší přehled o tom, co přesně zákazníci hledají.

V Meta kampaních jsme pak vsadili na kombinaci konverzně laděných a traffic kampaní. Část kampaní cílí na široké publikum bez bližší specifikace zájmů nebo jiných charakteristik. Druhá část se pak zaměřuje na návštěvníky webu nebo lidi, kteří provedli interakci s reklamami. Celkově je nejsilnější zbraní video, kdy tyto kampaně čerpají cca 70 % celkového rozpočtu na Metu a přinášejí téměř 90 % tržeb. Pracujeme dlouhodobě se sadou stejných videí, kde těžíme mimo jiné ze stovek pozitivních komentářů. Postupně pak přidáváme a testujeme nové kousky.

Marrko Core

Pro zlepšení SEO píšeme články, které vychází z výsledků analýzy klíčových slov. Konkrétně se jedná o řešení problémů s bolestmi zad, krční páteře, doporučení konkrétních cviků a očekávaných účinků. Tím se nám daří jednak zlepšovat pozici ve vyhledávačích a jednak dokázat, že rozumíme potřebám klientů a známe řešení jejich dlouhodobých potíží.

Video, grafika, copywriting

V reklamách pak používáme široké spektrum různého obsahu a formátů od obecného produktového videa, krátké spoty, stories nebo bannery s výhodami produktu až po reference spokojených zákazníků.

Celá komunikace má jednotný styl, abychom zajistili odlišení a rozpoznatelnost pomocí atributů značky. Do obsahu pak zapojujeme emoce, abychom získali pozornost potenciálních klientů, ukázali, že jim rozumíme a dokážeme vyřešit problémy, které je dlouhodobě trápí a zhoršují kvalitu života.

Strategie, komunikace, obsah

Zpracovali jsme novou online marketingovou strategii, efektivní online marketingové kampaně, atraktivní videa a grafiku. Dost nám pomohla také důvěra klienta a odvaha, když nám dal rozpočty v řádu tisíců korun denně.

Na první pohled clickbaitový 16násobek tržeb platí, když srovnáme meziroční tržby za květen. Vyšší byly samozřejmě také investice do kreditu, ale výsledné PNO se nám povedlo zlepšit o 25 procentních bodů.

Marrko Core Marrko Core

V případě videí vycházíme primárně z již hotových videí klienta, které dle potřeby sestříháváme a upravujeme do požadovaných formátů. Podobně je tomu u grafiky, kde pracujeme s fotkami klienta a ty zasazujeme do jednotného vizuálního stylu.

Marrko Core

Texty vycházejí z analýzy klíčových slov, píšeme o tom, co zákazníky trápí – co hledají a o čem mluví na sociálních sítích.

Ve velkém používáme pozitivní reference klientů, kterých máme desítky. Používáme je jak v textacích, tak přímo v grafikách nebo videích.

Marrko Core
Marrko Core Marrko Core Marrko Core Marrko Core

Výsledky

Už v prvním měsíci spolupráce se nám povedlo zlepšit výsledky v porovnání s minulým měsícem i meziročně. Ve druhém měsíci jsme pak v tržbách vyrostli o 79 % a snížili PNO o 16 %.

Hned v dalším měsíci jsme se zlepšili o 54 % v případě tržeb a 25 % u PNO. Tím jízda zdaleka neskončila, ve třetím měsíci jsme poprvé překonali milionové tržby a v zatím posledním měsíci jsme přidali ještě 25 % navrch.

PNO už se stabilizovalo okolo hodnoty, která je pro klienta více než přívětivá. Kdybychom nenarazili na omezení ve výrobě, tak je číslo ještě vyšší.

Oproti začátku spolupráce jsme tak celkem vyrostli o 232 % tržeb a o 20 % snížili PNO. Meziročně jsme pak zvýšili tržby 16x!

Marrko Core

Výsledky mohly být ještě lepší, ale v posledním měsíci jsme narazili na omezení ve výrobě. Aktuálně jsme tedy museli kampaně mírně zpomalit a klient řeší rozšíření výrobních kapacit.

Náš recept je dát si záležet s analýzou, zamakat na marketingové strategii, zapracovat insighty do obsahu komunikace, nastavit jednoduchý, ale efektivní komunikační mix a pořádně osolit budgety, ať to lítá!

Hledáte parťáka na marketing?
Nechte nám vzkaz.

    Používáme cookies, abychom z online marketingu vytěžili co se dá. A vy byste měli udělat to samé! O cookies