Litináč
Litináč je český výrobce litinového nádobí, který má za sebou úspěšnou HitHit kampaň a letos představil novou kolekci hrnců a pánví.
Naše spolupráce začala na konci října, takže jsme museli prásknout do koní, abychom stihli Black Friday a vánoční sezonu a co nejvíce zavařili (haha) konkurentům.
Cíl byl jednoduchý – přinést co nejvyšší tržby při daném (a poměrně přísném) PNO. Na nic jsme nečekali a převzali správu kampaní na Facebooku, Instagramu a Googlu. K tomu jsme přidali také mailing, kde jsme měli k dispozici seznam zákazníků, kterých sice nebylo moc, ale zato byli s Litináčem moc spokojení.
Po spuštění kampaní s akcí v rámci Black Friday tržby raketově vystřelily a PNO se houpalo těsně nad stanoveným cílem.
S přibývajícím počtem nákupů jsme za chvíli měli dost dat pro optimalizaci a dostali tržby i PNO na hodnoty, které jak nám, tak klientovi dělají radost. Ale neusínáme na vavřínech, jedeme dál zápas od zápasu!
Task
Správa výkonnostních online marketingových kampaní
Marketing je komplexní disciplína. Dokážeme vám pomoct s tvorbou strategie, udržet správný směr i denodenní dřinou. Pokud pořebujete pomoc, rádi vás poznáme.