OneHouse
OneHouse je nový projekt, který nabízí precizně vyrobené a plně vybavené modulové domy. Měli jsme to štěstí, že jsme mohli stát u jeho zrodu. Na začátku měli zpracovaný design a kompletní projektovou dokumentaci domů, název a jasnou filozofii – poskytnou lidem dostupné bydlení plné moderních technologií. Náš úkol byl vytvořit plán pro uvedení na trh a kompletní marketingovou strategii.
Při workshopu jsme si definovali zákaznické segmenty, zjistili jejich potřeby a určili klíčové výhody pro odlišení od konkurence. Na základě metody 3C jsme vytvořili positioning značky a komunikační koncept, který obsahoval plán komunikace, obsahová témata, konkrétní kanály, rozpočty a zadání pro produkci.
Následně jsme realizovali produkci, získali hromadu fotek a videí, vytvořili web, brožuru pro zákazníky a kompletní online komunikační infrastrukturu. Aktuálně vedeme reklamní kampaně na sociálních sítích a PPC kampaně.
Hned po spuštění komunikace vzali potenciální zákazníci web útokem, přišly první poptávky a návštěvy ukázkového domu. První zákazníci se již brzy nastěhují do svého nového domu, protože podepsané kontrakty umožnily stavbu výrobní haly. Nechceme nic zakřiknout, ale naše strategie přináší skvělé výsledky a my už hledáme nové cesty, jak celý projekt posunout ještě o kus dál.
Task
Vytvořit marketingovou strategii. Ucelit komunikační koncept, určit směr a zajistit efektivní marketingovou komunikaci.
Marketing je komplexní disciplína. Dokážeme vám pomoct s tvorbou strategie, udržet správný směr i denodenní dřinou. Pokud pořebujete pomoc, rádi vás poznáme.